Denne førjulssamlingen gir deg både fakta, fremtidsblikk og ekte gründerglede – alt pakket inn i temaet norsk handel anno 2025.
Først tar Britt Otterdal Myrset fra Deloitte oss gjennom de store skiftene i handelen. Hva skal til for å havne på ønskelisten i årets julehandel? Britt presenterer også Deloittes rykende ferske julehandelsrapport, som viser at kunstig intelligens spiller en stadig større rolle i hva vi faktisk legger under treet.
Deretter gir Linn Bredesen fra Virke oss et oppdatert bilde av norsk handel – tallene, trendene og forbrukerne. Hvordan blir årets julehandel – den viktigste tiden for norsk detaljhandel?
Til slutt deler Gerda Sørhus Fuglerud fra Oleana og Maren Aas Nakken fra Mothership Stories historien om hvordan lokal produksjon, sterk merkevarefortelling og modig satsing kan bli til internasjonal julegavesuksess.
I samarbeid med